Har her til aften sendt denne mail til alle i folketinget og en fra alternativet har svaret..
Kære politiker

Har i dag den 8. April 2017 fået brev i min e-boks fra udbetaling Danmark at hvis jeg kommer i job inden 31. Marts 2019 kan jeg få en jobpræmie MEN jeg bliver IKKE RASK ved at få denne præmie.

Vi føler os trådt på med dette brev.

I gør jo ikke noget for os der er syge.

Min ADHD, min depreDepressionssion, min bds (Bodily distress syndrome) og min socialangst forsvinder ikke fordi jeg får en jobpræmie.

Min mobning fra skoletiden glemmer jeg heller ikke ved at få en jobpræmie.

Lægen der forgreb sig på mig glemmer jeg heller ikke er sket ved at få en jobpræmie.

Siden kontanthjælpsmodtager blev delt ind i kasser af uddannelsesparat, aktivitetsparat og jobparat er min diagnoser kun blevet være.

Jeg startede i kassen der hedder uddannelsesparat fra 1. Januar 2014 til sidst i april 2016.

Min læge har flere gange skrevet til min sagsbehandler at jeg ikke kan varetage en job/uddannelse på ordinære vilkår og på fuld tid og havde også 2 udtalelser fra psykologer at jeg ikke kan varetage en job/uddannelse på ordinære vilkår og fuld tid.

Fik sidst i april 2016 min 3. udtalelse fra en psykolog.

Jeg tog en overdosis i august 2015 fordi presset fra kommunen og jer politiker var og er så stor at jeg kun kunne se det som den eneste udvej ud af dårlig økonomi og presset om at blive rask med et trylleslag.

Hver eneste dag går tankerne på om jeg virkeligt ønsker at leve i denne samfund hvor man bliver set ned på når man er syg og ikke tage varetage en fuldtidsjob.

I Politiker ser os der ikke kan tage en fuldtidsarbejde som personer der skal udryddes på den ene eller anden måde I VIL kun have en DANMARK hvor folk som minium kan arbejde 37 timer.

Jeg skammer mig over at leve i sådan en samfund.

I har INGEN SANS for hvad der sker i Danmark og hvad der skal til for at få folk ud af kontanthjælpen og i job, fleksjob eller førtidspension.

Jeg åbner gerne døren for jer hvis i vil have en indblik i hvordan almindelige syge mennesker som er på kontanthjælp kæmper hver dag for bare at komme ud af sengen.