VI HAVDE IKKE HYRE EN PROFESSIONEL BRYLLUPSFOTOGRAF, OG DETTE ER, HVAD VI STÅR TILBAGE MED


April 1, 2016

“Brylluppet var så dyre, så kunne vi ikke har råd til at hyre en professionel fotograf, men i dag er kameraer er så godt, at vores gæster kan tage alle de billeder, til os gratis.”

OPDATERING: Dette er en fantasy-scenarie. Vi har faktisk hyret en meget dygtig bryllupsfotograf men disse billeder at vise hvad vores bryllupsbilleder ville se ud, hvis vi ikke. Jeg er en professionel bryllupsfotograf mig selv. Velkommen til at sige hej i sociale medier og find ud af mit arbejde 🙂

Vi har alle hørt det: “spar penge ved at leje en hobby fotograf” eller “min onkel fik et rigtig godt kamera, og han vil tage vores bryllup gratis billeder”. Jeg vil tænde et lys for alle dem, der beklager, set i bakspejlet, at du ikke hyre en professionel fotograf til dit bryllup eller din særlige one-day event.

Jeg for nylig kom på tværs af en tråd i et bryllup gruppe på Facebook, hvor en kommende brud sagde, at de ønskede at spare penge ved ikke at ansætte en professionel bryllupsfotograf, og lad gæsterne være ansvarlig for fotos. Jeg mener, de vil tage billeder, højre? Du skal bare nødt til at få alle til dropbox, du billeder, når du kan lave dit eget album, og ser tilbage på disse særlige øjeblikke for evigt.

Kan du selv? 

Dette inspirerede mig til at lave dette blog-indlæg. Mig og min hustru blev gift for næsten fire år siden, og vi har gemt i to år forud for vores bryllup til at være i stand til at betale alle de dyre ting. Vi har faktisk skære omkostninger, overalt hvor det er muligt at være i stand til at leje vores drøm fotograf. Vi fik kreativ og gjort det selv ud af fundne objekter og fik craftsy med nogle gode ” ole maling og søm. Mennesker tilbringer tusindvis på deres bryllupper fra dekorationer, blomster, bryllup kage, invitationer, bord diagrammer…ja, listen er uendelig. Alle, jeg kender, fra oplevelsen af at blive gift er, at alle, der er tilbage i dag, er de fotos og min hustru er dyrt bryllup kjole, som hun har forsøgt at sælge mange gange siden vores bryllup, men uden held.

Nogle af vores bryllup fotos af Jeff Newsom fotograf under artiklen.

De følgende billeder er faktiske fotos fra vores eget bryllup taget af vores gæster, og det er, hvad dokumentationen af vores hverdag ville se ud, hvis vi ikke gå til en professionel, der rent faktisk ved, hvordan at fange et bryllup

