HVOR ER JEG TRÆT.                            
Tænk at Brøndby kommune bliver ved, Jeg har været igennem 5 års lang udredning og kommet ud med udtagelse at min sygdom er kronisk og stationært, og at der ikke er flere undersøgelses muligheder og ej heller ikke nogen behandlingsmuligheder. 

Og jeg har været i arbejds prøvning i mit hjem pga. jeg ikke kan forlade mit hjem pga. sygdommen.  

Og nu ligger der så også en udtagelse fra arbejdsgiveren som i kan læse her under, men alligevel mener chefen på jobcentret at jeg stadig ikke er berettiget til en FTP. 

 Brøndby kommune lig med mini Beirut?

Til rette vedkommende.

Vi har haft fornøjelsen i at have Charlotte Blichfeldt hos os i en arbejdsprøvning.

Charlotte har været hos os fra 23.01-2017 – 20.03-2017.

Charlotte var i en arbejdsprøvning som mødebooker hos os. Dvs et arbejde foran en computer og tale i telefon med en masse kunder.

Pga Charlotte helbred, valgte vi at hendes arbejdsprøvning skulle foretages hjemmefra 2 dage a 3 timer.

Ud fra vores statistik, kan vi se, at Charlotte desværre ikke har kunnet klare disse timer. De timer, Charlotte så har været på arbejde, har hun desværre ikke kunne præstere pga hyppige toilet besøg. Samt, har hun haft rigtig mange syge dage. Så vi har desværre ikke kunnet hjælpe Charlotte med arbejdsprøvningen. 

Vi har prøvet at give Charlotte en hjemme arbejdsplads, for at hun ville kunne gennemføre arbejdsprøvningen og komme tilbage på arbejdsmarkedet. Men med dette, lykkedes det desværre ikke. 

Så derfor har vi i samråd med Charlotte, valgt at stoppe arbejdsprøvningen. 

Vi anser ikke Charlotte i stand til at arbejde. Heller ikke få timer om ugen. 

Vi håber og beder til for Charlotte skyld, at hun kan få en førtidspension, da vi ikke kan se hende komme tilbage på arbejdsmarkedet.. 


Har i yderligere spørgsmål, er i altid velkommen til at kontakte mig.

Med venlig hilsen

Min fars underbukser

Og på mit brev står navnet jo selvfølgelig på arbejdsgiveren.

