Det hele startede den dag, hvor jeg sad og ledte rundt på Internettet efter gode billeder af ældre damer med store babser, jeg kunne huske at en af mine venner har en mor, som er en dame af denne type. Altså lidt ældre og med store babser, faktisk har hun rigtigt store babser.Jeg ville gerne se hende nøgen, men hvordan??? Jeg kunne lure igennem nøglehullet til badeværelset når hun tog et bad, men det ville være for kort, jeg overvejede et alternativ.

SOVEPILLER!!! Ja, hvis jeg kunne få givet Lene lidt sovepiller uden at hun vidste det, mens måske kun mig, min ven og så Lene var hjemme, kunne det blive til noget, altså jeg kunne få hende at se nøgen, og hvis hun var helt væk, måske også kneppet hende.

Men jeg manglede sovepillerne. Måske hvis jeg kunne hold mig vågen i et par dage, uden at barbere mig eller på anden hvis holde mig ren, og så lige før jeg skal til læge med sovebesvær, væder jeg mine øjne med løg, så de løber og er røde, eller puste en masse cigaret røg i hovedet. Da jeg ankommer til lægen’s venteværelse ligner jeg virkeligt en der ikke har sovet i lang og simpelthen ikke, jeg kunne godt, men det var lige meget nu. Da lægen ser på mig er det tydeligt at han ved at mangler søvn, da jeg er en stor gut, giver han mig de stærkeste piller han har. 2 stk. før natten, holder mig med garanti ude i 8 timer, hvis jeg forhøjer dosis sover jeg længere dog max 8 piller per dag, hvilket svarer til ca. 16 timers uafbrudt søvn.

Jeg spurgte ham om det var nemt at blive vækket da jeg boede oven på et værksted hvor der blev larmet meget fra morgenstund af, han beroligede mig med at efter i hvert fald 4 piller, ville jeg ikke kunne vækkes, andet med et modgift i ca. 6 timer, derefter foretager virkningen sig dog kan man nemt fortsætte med at sove.

Jeg takkede lægen for hans hjælp og gik hjem. Jeg skulle afprøve pillerne, jeg tog 4 piller som han havde sagt, satte mit anlæg til at vække mig en time efter på max styrke som mine højtalere kunne klare, den skulle så slukke igen 1 minut efter, vi gider ikke at have naboerne rendende jo. Jeg tog fire piller, og næsten med det samme kunne jeg mærke virkningen, det sidste klokkeslæt jeg så var fire minutter efter indtagelsen, derefter husker jeg intet, ud over at jeg vågnede op 12 timer senere, dejlig afhvilet, klokken 4 om natten.

  

