Jeg har fotograferet en del brudepar, og hvert bryllup har været helt unikt for det enkelte brudepar. De fleste brudepar har inden vores første møde, en forestilling om hvad de godt kunne tænke sig. Mange søger inspiration på nettet og har måske allerede nogle helt specielle ønsker. Lokation og tidsperspektivet spiller en stor rolle i, hvad der eventuelt kan være muligt, og så gælder det om at være kreativ. Endnu har der ikke været en udfordring vi ikke har kunnet løse i fællesskab. Som udgangspunkt er jeg åben for alle ideer og indput til bryllupsfotos, og hvordan I selv forestiller jer at det kan foregå. Hvis I vil se bryllupsbilleder fra tidligere brudepar, og få en fornemmelse af mit arbejde, kan I se mit galleri her. Derudover kan I få mere info om mine bryllupsbilleder her samt læse om de forskellige pakker jeg tilbyder. Feedback fra tidligere brudepar kan I læse her. Er der ikke en pakke som lever op til jeres ønsker, kan jeg nemt lave en tilpasset løsning til jer så alle jeres ønsker til en bryllupsfotograf bliver indfriet.

Læs mere en bryllupsfotografen her.

  

