Bryllupsfotografering, ligesom den samlede virksomhed bryllupper , er stærkt påvirket af ebbe og flod af tendenser. De kommer , de går , og de er cyklisk. Da jeg kastet ind i virksomheden i begyndelsen af ​​2012 , forpligtede jeg mig til at forske i branchen: hvad der virker , hvad der er populært , og hvad der sælger ? Jeg opdagede hurtigt, at der er en fælles , forudsigelig og stærkt påberåbes sæt efterbehandling tendenser i bryllupsfotografering .Nedenfor er en tongue-in – kind overblik over disse tendenser . Mens jeg har mine egne præferencer , jeg respekterer , at de fleste af de tendenser nedenstående har legitime punkter i deres favør. Husk, det er bare for sjov ! ( Billedet ovenfor er den originale version af fotografiet , som det blev leveret til denne særlige par.

Læs mere om bryllup her.

  

