Jeg kan lide at skyde alle mulige udendørs scener. Jeg er en sucker for landskaber og landskaber , der næsten altid kræver en vidvinkel linse. Jeg nyder virkelig at udforske nye byer med mit kamera , som også kræver en vidvinkelobjektiv , men kan også blive hjulpet af en lille zoom til at fange detaljerne. Og, selvfølgelig, som jeg tager billeder af min familie, mens vi er ude , hvilket kræver portræt brændvidder . Min favorit linse , Canon 24-105 mm f / 4 gør alle disse ting , og gør dem bemærkelsesværdigt godt .

Læs mere om fotografering her.

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/9a6/42261095/files/2014/12/img_2405.jpg

Her er et hurtigt kig på de tekniske specifikationer for denne linse :
Lokale længder: 24-105 mm ( 38 mm – 168mm på APS -C -kameraer )
Blænde : f / 4 (maks . ) – F / 22 (min.)
Mål: 8.4 cm x 10,7 cm ( 3.3 “x 4.2 “)
Vægt: 670 g (1,47 lb.)
Mindste fokuseringsafstand : 45 cm
En stor “Walking -Around ” Lens
Sikker på, der er et sted for prime linser. Men væk er de dage, hvor seriøse fotografer havde brug for at bære rundt på en masse prime linser for at få høj kvalitet . Nogle gange har du bare lyst til at bære dit kamera og en linse . Og nogle gange er du bare ikke ønsker at skulle skifte linser .
Med 24-105 mm , kan du bære en linse af høj kvalitet og moderat størrelse , og skyde med det hele dagen . Det vil håndtere landskaber, urban , street , og folk fotografering rigtig godt. Som sådan er det næsten ideel til at tage på familieferie, hvor du sandsynligvis vil støde en eller alle af disse scener . I stedet for at grave gennem din taske til at finde en linse , derefter ændre linser , og derefter få den skudt , kan du bare gå rundt med 24-105 mm på dit kamera og være klar til næsten alt .

